سلام  

پیشاپیش مبعث پیامبر بزرگ اسلام،روز ارزانی شدن نعمت بزرگ اسلام و مسلمانی برای همه عالم رو تبریک میگم.

این هفته سرم کمی شلوغ بوده و نتونستم بیام تا مطلب جدید بذارم.تازگی شعری که امیر محمد برنامه عمو پورنگ برای امام زمان علیه السلام  خونده رو دانلود کردم عسلی خیلی به این شعر علاقه پیدا کرده میاد به من می گه :مامان نی نی شخ.یعنی مامان نی نی که شعر می خونه رو برام بذار چند مرتبه هم پشت سر هم گوش می ده.البته خودم هم این شعر رو دوست دارم.

تا تلفن خونه زنگ میزنه بدو بدو میاد و گوشی رو بر میداره بعد هم اولین جمله ای که میگه اینه:من هونه مامان یعنی من خونه پیش مامانم هستم.چند روز پیش بابایی برای عسلی یک جفت کفش تابستانی خریده بود وقتی کفش رو پاش کردم گفتم مبارک باشه گل مامانی.عسلی هم در جواب گفت:باشه مامان.  

یک کار جدیدی که امیر عباس یاد گرفته اینه که وقتی از کسی یا کاری عصبانی میشه مثل فردی که بخواد کبریت روشن کنه دستاش رو حرکت میده بعد هم میگه آتیش.بعضی وقتا هم این آتیش رو توی دریچه کولر می انداره تا طرف حسابی گرمش بشه.!!!!!

امروز داره کارتهایی که شکل حیوانات روش داره رو از من می پرسه این کارتها رو از نمایشگاه خریدم بعد از هر باری که اسم حیوون روی کارت رو درست میگم سریع میگه:آفین یعنی آفرین.

دیشب برای شام رفتیم خونه خاله مژگان از دوستان دوره دانشگاه من.از دوره دانشگاه ما یک گروه هفت نفره بودیم که  از نظر فکری و منش خیلی به هم نزدیک بودیم به لطف خدا  از همون روز اول دانشگاه با هم دوست شدیم بعد هم همگی برای کار یک بیمارستان رو انتخاب کردیم حالا هم نزدیک به 10 ساله که با هم رفت و آمد داریم. دیشب خاله مرضیه و محمد حسین عزیزم،خاله  فاطمه زهرا نو عروسمون و خاله زینب هم بودندو جای خاله  فاطمه و ثنا کوچولو و خاله منصوره با نی نی تو راهش حسابی خالی بود.عسلی و محمد حسین حسابی آتیش سوزندند و همه جا رو بهم ریختند و فکر کنم با شیرین کاریاشون کلی خاله ها و عمو ها رو سر گرم کردند.

عسلی با لباسی که عمه رویا براش از کربلا اوردند



 اینم لباسی که مامان حاجی براش اوردند





 

پ.ن:عسلی همچنان با اجابت مزاجش مشکل داره و تقریبا هر سه روز یا چهار روز یکبار اجابت مزاج داره.این مشکل بعد از پوشک گرفتن عسلی ایجاد شده.

پ.ن:روز 18 تیر سالگرد ازدواج خاله مژگانه.مژگان عزیزم، انشالله که همیشه خوشبخت باشید و در کنار هم مثل امروز و 7 سال گذشته  عاشقانه زندگی کنیدو خدا فرزندان صالح و سالمی بهتون عطا کنه.

پ.ن:روز 18 تیر ماه تولد  دانیال جونم  گلی از گلهای بهشته.انشالله که 120 ساله بشی وزیر سایه مامان و بابای مهربونت باشی.راضیه جون انشالله همیشه گل پسرت سالم و تندرست در کنارت باشه و انشالله به تمام آرزوهای قشنگتون برسید.

تا بعد یا علی.