سلام  

انا اعطینا کل الکوثر      فصل لربک وانحر          ان شانئک هو الابتر.

پیشاپیش تولد بانوی دو عالم ، ام الائمه،همسر نمونه و سر آمد تمام کائنات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رو به همه مخصوصا بانوان شایسته ایرانی تبریک میگم.همچنین روز زن و روز مادر رو به همه دوستان و مادارن زحمتکش  مخصوصا مادر خودم و مادر همسر عزیزم تبریک میگم امیدوارم حالا که تجربه مادر بودن رو داریم هر روز بیشتر از روز قبل از زندگی خانم الگو بگیریم و سعی کنیم تا همسر نمونه و مادر شایسته ای باشیم انشالله.

عسلی جون پیشرفت بسیار خوبی توی پروژه داشته و خدا رو شکر به شدت در حال همکاریه  البته کمی بیدار شدن های شبانه، عسلی رو اذیت میکنه اما از اونجایی که خیلی از شرایط فعلی احساس بزرگی و رضایت میکنه تقریبا با شرایط کنار میاد . قربونش برم حسابی برای خودش مردی شده ماشالله هزار ماشالله.

عسلی تو حرف زدن پیشرفت کرده و تعداد کلماتی که میگه خیلی زیاد شده البته گاهی هم سعی میکنه تا جملات دست و پا شکسته ای رو هم بگه مثلا دیشب سر سفره شام اومده به من میگه:مامان من ،من شام دوست نه!!!!حالا من طفلکی چه حالی شدم که حسابی برای پسرم سنگ تموم گذاشته بودم و شام براش آلو اسفناج با سبزی تازه درست کرده بودم   برخی از کلماتی که عسلی میگه:نندون(دندون)،نمه با ضمه نون(تخمه)،دتر با ضمه دال و ت (دکتر)،کو کو چی چی(قطار)،جوب(جوراب)،گوخ(تفنگ)،ایش(شیر)،داب(پرتقال)،عبق(عقب)،هیپ(سیب)پیش پیش میو میو(کارتون موش و گربه)،کپش(کفش)،هوب(خوب)،هاپوش(خاموش)و....

 

عسلی شیطنتهاش خیلی زیاد شده خیلی هم دقیق و نکته سنج شده .کاملا مفهوم دعوا کردن و تنبیه شدن(منظورم محروم سازی) رو درک میکنه.گاهی از حرفهای ما دلگیر میشه گاهی هم در مقابل تشویق های ما ذوق زدگی خاصی از خودش نشون میده.حس استقلال طلبی و مالکیت عسلی هم زیاده. به نظم و مرتب کردن وسایل خودش اهمیت میده مثلا هر باری که از بیرون بیایم کفشاهاشو میذاره تو جا کفشی و لباس هاشو میذاره تو کمد.اما کمی در برقرای ارتباط با بچه های دیگه خجالتیه که نمی دونم شرایط سنی امیر عباس این مسئله رو ایجاب میکنه یا نه؟

 

عکس عسلی جون با امیر مهدی جون  (قرار وبلاگی که تو پست قبلی قولش رو داده بودم)

 

عسلی جون به ماشینهای بزرگ مثل کامیون و لودر و...علاقه داره این عکس رو با یک لودر توی خیابون انداخته.

یکی دیگه از کار های مورد علاقه عسلی کباب درست کردنه که البته اینبار اسبا بازی هاشو رو کباب کرده

الهی قربونت برم با چه دقتی هم باد میزنه

 

دست آخر هم یک عکس قشنگ از زیباترین هدیه خداوند به من

پ.ن:وقتی به نیمه خرداد نزدیک میشیم دلمون هوای بوی آشنای امام عزیزمون رو میکنه و دوباره یادمون می افته که چقدر دلمون براش تنگه.انشالله بتونیم فرزندان خوبی برای پیر و مرادمون باشیم.

تا بعد یا علی.