سلام

خوبید؟حسابی دلمون برای شما تنگ شده بود اما امان از دست این شیطنتای عسلی که از صبح خروس خوان شروع میشه و به خواب شبانه شیطونک ختم میشهمن هم باید تو تمامی مراحل با هاش همکاری کنم وگرنه ممکنه یک بلایی سر خودش بیاره.به همین خاطر کمتر می تونم مطلب جدید بذارم

عسلی جون تا چند روز دیگه وارد 17 ماهگی میشه.عزیز دل مامانی،قشنگ ترین فصل زندگی مامانی 17 ماهگیت مبارک انشالله همیشه در پناه خدای مهربون و زیر سایه امام زمان (عج)باشی.

عسلی جون همچنان طبق روال 16 ماه گذشته صبح زود یعنی ساعت 6 الی 6/5 از خواب بیدار میشه و البته طبق روال همیشه میاد سراغ مامانی تا با هم بازی کنیم یا اینکه براش کتاب بخونم حالا فکرش رو بکنید آدم چه حالی پیدا میکنه وقتی مجبور باشه اون وقت صبح بدو بدو بازی هم بکنه بعد از میل کردن صبحانه که اون هم همراه با پیاده روی صبحگاهی در منزل بدنبال عسلی جون هست نوبت به طناب بازی میرسه .عسلی جون به تازگی این بازی رو کشف کرده و خیلی ازش لذت میبره یک سر طناب رو من میگیرم و سر دیگرش رو عسلی و دائم طناب رو تکون میدیم و من شعر شمع گل پروانه رو براش میخونم و اونهم کلی کیف میکنهتازه اگه بابایی هم باشه بابایی زحمت گرفتن طناب رو میکشه و من باید از روی طناب بپرم که حسابی باعث خنده شیطونک من میشهبعد از بازی تو خونه نوبت رفتن به پارک و بازی با توپ و سرسره و تاب و.... میشه .البته به دلیل علاقه زیاد عسلی به آب و آب بازی بیشتر وقتمون توی پارک کنار آبنمای پارک سپری میشه.خلاصه اینکه تا آخر شب که نازنینم چشمای قشنگشو بذاره روی هم و خواب توی اون دوتا چشم نازنین لونه کنه عسلی  مشغول به بازی و کشفیات جدیده.

جدیدا تا تلفن زنگ می خوره عسلی بدو بدو میاد و گوشی رو بر میداره و سریع میگه:الو الو .بعد هم با دقت به حرفای طرف مقابل گوش میکنه و سعی میکنه به اونها جواب بده.مثلا اگه ازش بپرسن مامانی چطوره؟من رو با انگشت نشون میده و سر و صدا از خودش در میاره .

وقتی هم من میگم :مامانی خدا حافظی کن و یک بوس هم بفرست.سریع دهنی گوشی رو بوس میکنه و بعدش گوشی رو میاره روبروی خودش و بعد بای بای  میکنه.

عسلی جون حیوونا رو خیلی دوست داره صدای بعضی از اونها رو هم بلده.مثلا صدای سگ(به قول عسلی آپو )،گوسفند،جوجو، والاغ.وقتی ازش بپرسم که عسلی آپو چی میگه؟سریع میگه:آپ.بعی بعی چی میگه؟بع بع .جو جو چی میگه؟جو جو .خر چی میگه؟ار ار ار.

وقتی هم پارک میریم یا دنبال گربه میکنه که البته به گربه هم می گه آپو یا رو ی زمین دنبال مورچه می گرده یا اینکه دائم جو جو ها رو صدا میکنه.توی کتاباش هم عکس حیوو نا رو نشون میده تا من صدا هاشون رو براش در بیارم .اگر هم مثلا  عسلی عکس گربه رو نشون بده و من  اشتباهی صدای سگ رو  در بیارم دستش رو محکم روی شکل اون فشار میده و با صدای بلند میگه :این.یعنی داری اشتباهی صدای در میاری .

شیطونک مامانی جدیدا داره استعدادش رو توی نقاتشی نشون میده.براش یک مداد رنگی 24 تایی خریدم تا با رنگ های مختلف خط خطی کنه و تفاوت رنگها رو بفهمه.گاهی هم برای نشون دادن خلاقیتش روی دیوار خونه نقاشی میکنه و بعدش من رو صدا میکنه تا هنر نمایی آقا رو ببینم اون وقته که به قول قدیمیا دود از کله آدم بلند میشه

این عکس گل من در حال برداشتن تلفنه.

 

اینجا هم عسلی حسابی خوش تیپ کرده

 

اینجا هم عسلی مشغول طناب بازیه

 

این عکس هم جهت حسن ختام

تا بعد یا علی.