Lilypie Fourth Birthday tickers شهریور 89 - پسر مامان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شب قدر

ارسال شده توسط مامان فاطمه در 89/6/9:: 12:14 عصر

شب قدر است و من قدری ندارم             چه سازم توشه قبری ندارم

مبادا لیله القدرت سر آید                      گنه بر ناله ام افزون تر آید

مبادا ماه تو پایان پذیرد                        ولی این بنده ات سامان نگیرد

از همگی دوستان التماس دعا دارم ما رو در این شبها از دعای خیرتون محروم نکنید.

تا بعد یا علی.


میلاد کریم اهل بیت مبارک+5 تا پینوشت

ارسال شده توسط مامان فاطمه در 89/6/2:: 12:20 صبح

سلام

پیشاپیش میلاد با سعادت کریم اهل بیت  امام حسن مجتبی علیه السلام رو تبریک میگم.انشالله نظر کریمانه این بزرگوار شامل حال هممون بشه .

عسلی توی ماه مبارک رمضان تا می خواد چیزی بخوره از من می پرسه مامان فاطمه تو یوزه ای؟البته منظورش روزه است.حسابی هم مقیده که تا قبل از اذان ما چیزی نخوریم آخه دیشب بابایی داشت سر به سرش می گذاشت.عسلی در حال خوردن به قول خودش هومای رنگی بود(رطب)بابایی گفتند:امیر عباس به بابایی هم بده!امیر عباس:بابا یوزه ای؟نه نام نام بعد به به(بعد از خوندن نماز مجاز به خوردن هستیم)البته گاهی اوقات بعد از اذان هم اجازه خوردن رو صادر نمیکنند شیطون بلا!!!!

روزها سعی میکنم با امیر عباس برای ادای فریضه ظهر بریم مسجد.عسلی خیلی علاقه داره و میگه مامان بلیم مجد(البته ج رو مشدد میگه)توی مسجد هم به محض رسیدن یک مهر بر میداره و میگه اهبر و نمازش رو می خونه بعد هم میگه نام نام من تبوش(نماز من تموم شد).برنامه رفتن به جلسات درس هم ادامه داره البته من بیشتر برای خالی نبودن عریضه می رم چون عسلی دائما در حال شیطنته یا داره از سر و کول من بالا می ره یا باید براش نقاشی بکشم یا داره میره بیرون باید برم دنبالش ....خلاصه تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!!!!!!!!!!

امیر عباس به تازگی مشارکت در بازی با بچه ها رو یاد گرفته گاهی اوقات اسباب بازی هاش رو به بچه های دیگه می ده.با مداد رنگی هاش به قول خودش جاده درست میکنه و بعد ماشینهاش رو میذاره بین این دو خط و ماشین بازی میکنه.گاهی هم ماشینهاش رو محکم میکوبه به دیوار و بعد میگه ماشین من داغون ماشین من هاباک(خراب).اسم بیشتر حیوونها رو بلده رنگهای اصلی رو کاملا میشناسه از 1 تا 10 می تونه بشمره. اسم وسایل نقلیه رو هم میدونه مثلا کامیون،اتوبوس،ماشین،قطار و....اعضای بدن رو کاملا میشناسه دست و پا و پیشانی و چانه و انگشت و...عسلی قشنگ من به شدت هم احساس استقلال در کارهاش رو میکنه مثلا ترجیح میده بدون من به توالت بره کیف وسایلش رو خودش آماده کنه و لباسش رو خودش انتخاب کنه.

 

 

پ.ن:خاله زهرا از دوستان عزیز مامانی این روزا شرایط جسمی خوبی نداره توی این شبهای عزیز برای سلامتیش دعا کنید.

پ.ن.1:دایی بابایی اینروزا متاسفانه در حالت کما هستند و شدیدا به دعای همه بندگان خوب خدا نیازمندند لطفا برای شفای دایی بابایی دعا کنید.

پ.ن2 :عمه رویا و عمو بهرام برای چند روزی به زیارت آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام مشرف شده بودند انشالله زیارتتون قبول باشه و قسمت دوبارتون باشه.

پ.ن.3:شب میلاد آقا برای همه خواسته های خوبمون و در راس همه ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دعا کنیم.دعا در حق یکدیگر رو فراموش نکنیم که به اجابت نزدیکتره.

پ.ن.4:اگه تمایل داشتید بدونید شرایط ظاهری دعا جهت بهتر اجابت شدن در این روزهای عزیز چیه پیشنهاد می کنم به سایت حضرت آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانیمراجعه کنید.

تا بعد یا علی.

 


<      1   2      

بازدید امروز: 3 ، بازدید دیروز: 14 ، کل بازدیدها: 172097
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ
">